Collectemunten

De Hervormde Gemeente van Harskamp maakt sinds juni 2012 gebruik van de functionaliteiten van SKG Collect. De twee belangrijkste functionaliteiten zijn de mogelijkheid om collectemunten te bestellen en om (anoniem) giften te kunnen geven.

Collectemunten
In onze gemeente werken we met 4 soorten collectemunten.

Rode munten, verpakt per 100 stuks á 0,60 euro.

Totale waarde: 60 euro

Blauwe munten, verpakt per 50 stuks á 1,20 euro.

Totale waarde: 60 euro

Groene munten, verpakt per 25 stuks á 2,40 euro.

Totale waarde: 60 euro

Grijze munten, verpakt per 20 stuks á 6,00 euro.

Totale waarde: 120 euro

Bestellen
Collectemunten kunnen besteld en betaald (middels iDeal) worden via de website https://site.skgcollect.nl/54 of via de Kerkgeld App (deze kunt u downloaden op uw telefoon/tablet vanuit de Google Play store of Apple App store). Werkt u niet met internet dan kunt u op de ook tegen contante betaling op de afhaaldatum (zie afhalen/verzenden) uw collectemunten. U ontvangt dan een betaalbewijs.

Afhalen / Verzenden
Een keer per maand kunt u de door u bestelde collectemunten afhalen in de consistorie. De afhaaldata worden vermeldt op de website en in de kerkklanken.Bent u niet in de gelegenheid om de collectemunten af te halen dan kunnen deze ook verzonden worden. U kunt dan tijdens het bestellen de optie verzenden aanvinken.