Hervormd Centrum ”’t Anker”

Het verenigingsgebouw “ ’t Anker”, gelegen direct achter het kerkgebouw van de  Hervormde Gemeente van Harskamp is in de eerste plaats opgezet om ruimte te bieden voor de activiteiten van de tot deze gemeente behorende kerkelijke verenigingen en van het kerkenwerk in de ruimste zin van het woord.

Slechts in tweede instantie om zaalruimte beschikbaar te stellen aan bedrijven, organisaties, verenigingen en personen, die op gepaste wijze vergaderingen, cursussen en recepties e.d. willen houden.

U bent van harte welkom in ons Hervormd Centrum ” ’t Anker”.

Centraal gelegen op de Veluwe; een  multifunctionele locatie met 5 ruime zalen van diverse afmetingen.
De zalen zijn apart te huren, maar het is ook mogelijk om een aantal zalen te combineren (mèt of zònder bediening).

Hervormd Centrum ” ’t Anker” is uitermate geschikt als ontmoetingslocatie. De ruimste zaal kan voor grotere bijeenkomsten gebruikt worden.
Niet alleen voor bijeenkomsten in de privésfeer, maar zeker ook voor vergaderingen, congressen, cursussen, vindt u bij ons een passende zaal.

Wij zijn eenvoudig te bereiken. Verder beschikken we over verscheidene faciliteiten voor rolstoelgebruikers.

Laat u informeren over de mogelijkheden, neem contact op met onze beheerder.