Zaalverhuur

Vieren & Herdenken:

Binnenkort viert u uw verjaardag, uw jubileum, of wellicht organiseert u een reünie, kortom …… u zoekt ruimte om te vieren of te herdenken.

Dan bent u bij Hervormd Centrum ” ’t Anker” aan het juiste adres!
U kunt één (of meerdere) van onze zalen huren, eventueel in combinatie met de keuken.

Wilt u zelf bedienen of wilt u dit uitbesteden? Alles is mogelijk! Laat ons weten wat uw wensen zijn, de mogelijkheden bespreken wij graag met u, zodat u met een tevreden gevoel bij ons te gast bent!

Condoleance & Uitvaart:

U kunt zich ook in droevige omstandigheden bevinden, wanneer u afscheid moet nemen van uw dierbaren. Overweeg dan de mogelijkheid om de condoleance en de uitvaart op een respectvolle wijze vanuit ” ’t Anker” te laten plaatsvinden (eventueel inclusief de kerkzaal).

Hervormd Centrum ” ’t Anker” heeft de beschikking over een professionele opbaarruimte die, op aanvraag, dag en nacht ter beschikking staat. Deze ruimte en de eventueel benodigde zalen voor de condoleance en uitvaart staan voor een ieder ter beschikking.

Een rouwdienst kan tevens op passende wijze in ons kerkgebouw plaatsvinden.

Eventueel een koffietafel en/of broodmaaltijd na de plechtigheid? Wij zijn u graag van dienst.

Vraag ons of de uitvaartondernemer naar de mogelijkheden